Question
Logowanie, które odmieniło deszczowy wtorek
- agnellaora
- Auteur du sujet
- Membre junior
-
Réduire
Plus d'informations
- Remerciements reçus 0
il y a 1 mois 7 heures #124300
par agnellaora
Logowanie, które odmieniło deszczowy wtorek a été créé par agnellaora
Deszcz, deszcz i jeszcze raz deszcz. Wtorek, godzina 16:30, za oknem ciemno jak w piwnicy. Siedzę w swoim aucie – starej skodzie – przed marketem budowlanym. Czekam na żonę, która poszła po farbę do przedpokoju. Remontujemy kuchnię od trzech miesięcy, a ja mam już serdecznie dość pyłu, wiertarek i ciągłego „kochanie, podasz mi poziomnicę?”. Pracuję jako kierowca autobusu miejskiego, wożę ludzi po Wrocławiu. Wracam zmęczony, a w domu czeka na mnie lista rzeczy do zrobienia. Czasem marzę tylko o tym, żeby usiąść, nic nie robić i żeby nikt niczego ode mnie nie chciał.I właśnie ten wtorek był wyjątkowo męczący. Rano awaria ogrzewania w autobusie, potem pasażer, który wylał kawę na podłogę, a na koniec kontrola drogowa i mandat za złe parkowanie na pętli. Do domu nie chciało mi się wracać. Wiedziałem, że po kolacji będę kładł płytki. Stwierdziłem, że zasługuję na godzinę dla siebie, zanim wrócę do rzeczywistości. Żona kupuje farbę, a ja grzebię w telefonie.Przeglądam grupy na Facebooku, jakieś memy, śmieszne koty. I nagle widzę post znajomego z technikum – Krzysiek, z którym nie gadałem od pięciu lat. Napisał coś w stylu: „Nuda w domu? Fajne miejsce na wieczór, sprawdzone”. Z linkiem. Zazwyczaj takie posty ignoruję. Ale Krzysiek to był ogarnięty gość, prowadzi własną firmę budowlaną. Pomyślałem, że jak on poleca, to może coś w tym jest. Kliknąłem.Strona wczytała się na telefonie. Wyglądała całkiem profesjonalnie, bez tego tandetnego kiczu. Sprawdziłem, czy jest polska wersja – była. Regulamin napisany zrozumiale, bez prawniczego bełkotu. Zarejestrowałem się w trzy minuty. Potem stanąłem przed pierwszym logowaniem. Wpisałem login i hasło. Wcisnąłem „enter” i…
vavada logowanie